talk2grow
Приклад для співробітника відділу продажу

1

Досягнення результату продажів за продуктом Х обсягом Y MU до _______

2

Досягнення частки ринку за продуктом Х на території ________ до _______

3

Утримання / досягнення Evolution Index (EI) за продуктом Х на території ________ за період _______

4

Виконання кількості візитів CPC до клієнтів категорії (A/B/C) з розрахунку ____ на день, разом _____ візитів до_______

5

Досягти цільової середньої кількості дзвінків на день_________

6

Досягти цільової середньої кількості дистанційних візитів за допомогою платформи TEAMS/IO ENGAGE за день_________

7

Цільова кількість польових днів ________ за період _______

8

Регулярна та щоденна звітність у IO Engage

9

Проектна ініціатива “______”. Мета проекту: _______. KPI проекту ______. Як вимірюється успіх проекту __________

10

Знання конкурентів: продукти __________, активності ______, частка ринку на продукті Z________ %

11

Розвиток взаємовідносин з клієнтами: кількість клієнтів, зацікавлених у дистанційній взаємодії ______ та Ф2Ф візитах __________

12

Участь у проектних групах компанії (Task Force, Brand Team, Project Team). Описати мету, власний внесок та бажаний/отриманий досвід

Перейти до talk2grow

WELCOME!

You are on the Novo Nordisk
internal website

Please login or register
to access the content