WELCOME!
You are on the Novo Nordisk
internal website
Please login or register
to access the content
1
Досягнення результату продажів за продуктом Х обсягом Y MU до _______
2
Досягнення частки ринку за продуктом Х на території ________ до _______
3
Утримання / досягнення Evolution Index (EI) за продуктом Х на території ________ за період _______
4
Виконання кількості візитів CPC до клієнтів категорії (A/B/C) з розрахунку ____ на день, разом _____ візитів до_______
5
Досягти цільової середньої кількості дзвінків на день_________
6
Досягти цільової середньої кількості дистанційних візитів за допомогою платформи TEAMS/IO ENGAGE за день_________
7
Цільова кількість польових днів ________ за період _______
8
Регулярна та щоденна звітність у IO Engage
9
Проектна ініціатива “______”. Мета проекту: _______. KPI проекту ______. Як вимірюється успіх проекту __________
10
Знання конкурентів: продукти __________, активності ______, частка ринку на продукті Z________ %
11
Розвиток взаємовідносин з клієнтами: кількість клієнтів, зацікавлених у дистанційній взаємодії ______ та Ф2Ф візитах __________
12
Участь у проектних групах компанії (Task Force, Brand Team, Project Team). Описати мету, власний внесок та бажаний/отриманий досвід
Перейти до talk2grow
You are on the Novo Nordisk
internal website
Please login or register
to access the content