Для реалізації якісної взаємодії з клієнтом з метою досягнення пріоритетного результату.... >>>
...я буду відпрацьовувати на етапі планування навичку детального специфічного аналізу клієнта - AL, Prescription Behaviour, AB-shift тощо - перед кожним візитом для планування більш якісної специфічної взаємодії (або: постановки специфічної мети/підготовку специфічних переваг під потребу/стратегічного планування розвитку клієнта).
Для оцінки результату я буду використовувати....
Асертивна поведінка
Для ефективного управління діалогом з клієнтом під час взаємодії ... >>>
....буду використовувати чітке формулювання цінності продукту, під озвучену потребу клієнта, опрацьовуючи можливі заперечення по техніці РАСТ, щоб продемонструвати повагу до думки та досвіду клієнта та водночас досягти мети у зміні його поведінки
Для оцінки результату я буду використовувати....
Активне слухання
Для індивідуального підлаштування під потребу клієнта ... >>>
....буду використовувати активне слухання для фокусу уваги саме на інформації, яку говорить лікар під час взаємодії, і адаптації ходу візиту саме під специфічну озвучену їм інформацію.
Для оцінки результату я буду використовувати....
Проактивне, Відповідальне Мислення
Зміна типу мислення на етапі підготовки та аналізу взаємодії з клієнтом за рахунок... >>>
.... детального пост-візитного аналізу, з метою зрозуміти свої досягнення та резерви в розрізі дій та навичок, які я маю змінити. Аналіз має містити подальший план дій по двом напрямкам - подальший розвиток клієнта та розвиток моєї навички для покращення результату майбутніх взаємодій.
Для оцінки результату я буду використовувати....
Ефективний вплив
Шляхом використання ефективних технік під час взаємодії змінювати поведінку клієнта... >>>
...за допомогою опрацювання навички роботи ефективними питаннями під час взаємодії з клієнтом, що дають змогу розкрити потреби клієнта і спрямувати діалог до вирішення проблем пацієнтів. (або: активного слухання/лідування діалогу/роботи з запереченнями/формування домовленості тощо).