Циклова нарада

Зимова циклова
Ново Нордіск

Східниця

16-20.12.2024

Шановна команда,

Ми наближаємось до завершення 2024 року! Незважаючи на важкі обставини війни, ми змогли досягти значних результатів і зберегти нашу стійкість та відданість спільній справі.

Цей рік був відзначений не лише успішним зростанням бізнесу, але й значною внутрішньою трансформацією та лідерством, а також зовнішньою трансформацією, спрямованою на побудову кращої залученості клієнтів. Особливий фокус останніх двох років ми приділяли цифровій трансформації та програмі FFCE (Future Frontline Customer Engagement).

Як ви знаєте, програма FFCE складається із чотирьох компонентів: Customer Intimacy, Multi-Channel Engagement, Empowered Orchestration та Data-driven Mindset. 

В попередні роки ми багато навчалися, запускали нові ініціативи та відкривали нові канали комунікації. Наступний рік, 2025, буде роком інтеграції. Ми зможемо зібрати всі наші знання, досвід та напрацювання, щоб забезпечити найкращу клієнтську взаємодію та найкращий клієнтський досвід. 

Проривом в нашій роботі у 2025 році буде масштабний запуск Порталу HCP+, завдяки якому ми отримаємо зворотній зв’язок від наших клієнтів та зможемо принести нашим клієнтам більше цінності. Зміни, які нас чекають схожі на ті, що відбулися у світі німого кіно після запуску фільмів зі звуком!

Наступний рік також є роком нових амбіцій і нових вершин, яких ми ще не досягали! 

Якщо провести аналогію з художнім фільмом, то всі попередні роки були зав’язкою та розвитком сюжету, а інтеграція у 2025 році стане головною кульмінацією нашого фільму. Разом ми пишемо цю історію, і кожен з вас відіграє у ній ключову роль.

Дякую всім за вашу відданість, стійкість та професіоналізм! 

З нетерпінням чекаю на нашу зустріч!

Віримо в Перемогу України!

Влад

Шановна команда,

Ми наближаємось до завершення 2024 року! Незважаючи на важкі обставини війни, ми змогли досягти значних результатів і зберегти нашу стійкість та відданість спільній справі.

Цей рік був відзначений не лише успішним зростанням бізнесу, але й значною внутрішньою трансформацією та лідерством, а також зовнішньою трансформацією, спрямованою на побудову кращої залученості клієнтів. Особливий фокус останніх двох років ми приділяли цифровій трансформації та програмі FFCE (Future Frontline Customer Engagement).

Як ви знаєте, програма FFCE складається із чотирьох компонентів: Customer Intimacy, Multi-Channel Engagement, Empowered Orchestration та Data-driven Mindset. 

В попередні роки ми багато навчалися, запускали нові ініціативи та відкривали нові канали комунікації. Наступний рік, 2025, буде роком інтеграції. Ми зможемо зібрати всі наші знання, досвід та напрацювання, щоб забезпечити найкращу клієнтську взаємодію та найкращий клієнтський досвід. 

Проривом в нашій роботі у 2025 році буде масштабний запуск Порталу HCP+, завдяки якому ми отримаємо зворотній зв’язок від наших клієнтів та зможемо принести нашим клієнтам більше цінності. Зміни, які нас чекають схожі на ті, що відбулися у світі німого кіно після запуску фільмів зі звуком!

Наступний рік також є роком нових амбіцій і нових вершин, яких ми ще не досягали! 

Якщо провести аналогію з художнім фільмом, то всі попередні роки були зав’язкою та розвитком сюжету, а інтеграція у 2025 році стане головною кульмінацією нашого фільму. Разом ми пишемо цю історію, і кожен з вас відіграє у ній ключову роль.

Дякую всім за вашу відданість, стійкість та професіоналізм! 

З нетерпінням чекаю на нашу зустріч!

Віримо в Перемогу України!

Влад

WELCOME!

You are on the Novo Nordisk
internal website

Please login or register
to access the content