Шановні колеги,

Наша Циклова нарада відбудеться у готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil City Centre, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Братська, 17-19.

Нижче на цій сторінці ви також знайдете інтерактивну мапу, що допоможе вам зорієнтуватися в місті, а також побудувати маршрут до готелю.

Реєстрація заїзду та виїзду:

Колеги, що постійно проживають поза Київом та Київською областю, можуть заселитися в готель Radisson Blu, Kyiv Podil City Centre з 14:00 26-го серпня. Час виселення – до 12:00 30-го серпня.

Локації Циклової наради:

26-30.08 Готель Radisson Blu, Kyiv Podil City Centre: м.Київ, вул. Братська, 17-19.

28.08 Місце проведення Тімбілдінгу: Заміська резиденція «KIDEV», вулиця Київська 5, Чубинське, Київська область. Трансфер від готелю Radisson Blu, Kyiv Podil City Centre.

28.08 (вечір) Гала-вечеря: ресторан «Хуторець на Дніпрі», м.Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 10а.


Дрес-код:

General day & Meetings: smart casual.

Тімбілдінг: рекомендуємо спортивний одяг та взуття для активного відпочинку.

Гала-вечеря: коктейльний або будь-який святковий і зручний для вас одяг.

Трансфер до місця проведення тімбілдінгу

З готелю до місця проведення тімбілдінгу буде організовано трансфер. Просимо колег, які планують їхати до KIDEV на корпоративному чи власному авто, повідомити Олену Черепову (OECH) про своє рішення додатково до кінця дня 22.08. Це допоможе нам краще організувати логістику та забезпечити наявність необхідної кількості транспортних засобів.

Трансфер з готелю до резиденції «KIDEV» відправляється о 10:00.
Трансфер з резиденції «KIDEV» до готелю відправляється о 14:00.

Корпоративне таксі

Колеги, зверніть, будь ласка, увагу, що ви всі маєте можливість скористатися корпоративним таксі під час проведення Циклової наради. Для замовлення таксі зателефонуйте за номером 567 та виконайте наступні кроки:

  1. Вкажіть місто, в якому знаходитесь.
  2. Уточніть, що ви від компанії ТОВ «Ново Нордіск».
  3. Вкажіть оплату безготівкою, назвіть клієнтський номер 3 та своє прізвище.

Не забудьте, що ви також можете скористатися корпоративним таксі для трансферу після тімбілдінгу.

Якщо ви зовнішній працівник, то при замовленні таксі вам необхідно вказувати прізвище свого керівника або колеги з вашого департаменту, попередньо з ним/нею це погодивши.

Паркінг біля готелю

На жаль, в готелі відсутня функція бронювання паркувальних місць, тому що їхній власний паркінг був перероблений під підземне сховище. Для паркування авто, будь ласка, використовуйте відповідні загальні публічні місця та майданчики.

Харчування під час Циклової наради

Під час усіх днів Циклової наради будуть організовані обіди та вечері для всіх учасників та сніданки для колег, які проживають в готелі.

Q&A сесія

Ми стаємо ще більш відкритими та відвертими. Саме тому наша традиційна Q&A сесія буде персоніфікованою, і у вас буде можливість поставити свої питання та отримати на них розгорнуту відповідь у щирому діалозі.

Увага КОВІД-19!

З повагою до здоров’я кожного з вас, хочемо повідомити про зростання захворюваності на COVID-19. У зв’язку з цим, ми просимо вас бути уважними до свого самопочуття. Якщо ви відчуваєте такі симптоми, як:

– підвищена температура;
– кашель;
– втрата смаку або нюху;
– біль у горлі;
– головний біль

будь ласка, подбайте про своє здоров’я та безпеку колег. Рекомендуємо вам взяти участь у Цикловій нараді онлайн, щоб мінімізувати ризики поширення захворювання.

Для присутніх офлайн будуть доступні санітайзери для обробки рук та одноразові медичні маски.

Дякуємо за вашу турботу та відповідальне ставлення!

WELCOME!

You are on the Novo Nordisk
internal website

Please login or register
to access the content