WELCOME!
You are on the Novo Nordisk
internal website
Please login or register
to access the content
ЛОГІСТИКА:
🚘 Якщо ви їдете автомобілем:
1. Укажіть це в таблиці Трансфер.xlsx;
2. Додайте в таблицю марку авто;
3. Додайте державний номер.
/Ця інформація важлива для організації паркувальних місць/
🚆 Якщо ви їдете потягом:
1. Укажіть це в таблиці;
2. Зверніться до наших підрядників OBRIY INC чи Idea Travel Solution для придбання квитків.
Ruslana Bevz-Beus (OBRIY INC) – Travel Consultant Traveler Care.
+38-050-383-11-22; Novonordisk@obriy.ua
Анна Чердовських (Idea Travel Solution) – основний агент. +38 095 014 36 35 Anna.cherdovskykh@ideatravelsolutions.com
Підставою для бронювання та організації послуг Виконавцем є запит Замовника у письмовому вигляді (електронний лист).
3. Після отримання квитків додайте в таблицю час прибуття до Ужгорода – він потрібен для координації трансферів до місця проведення заходу.
Аби наша логістична команда могла вийти з піт-стопу без затримок і забезпечити бездоганну організацію для всіх учасників, просимо внести всі дані в таблицю до 05 грудня.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ:
Сайт для ознайомлення із локацією: Деренівська Купіль
Місце зустрічі: Готель «Ірис», Велнес-Курорт «Деренівська Купіль». Адреса: Україна, Закарпатська область, с. Нижнє Солотвино, 150.
Розташування на карті: https://maps.app.goo.gl/qpU1Nyvi3tCrV9ev5
Поселення
Цього разу передбачено одномісне розміщення для всіх учасників.
Раннє поселення
Раннє поселення буде організоване відповідно до часу вашого прибуття 15.12.
Вартість номера включає:
– відвідування аква-зони: критий басейн з прісною водою і фінською сауною,
– користування бюветом мінеральних вод «Закарпатська 1», «Закарпатська 2»;
– відвідування тренажерного зала.
Трансфер
Для колег, які приїжджають потягом, буде забезпечено трансфер від вокзалу до готелю та у зворотному напрямку після завершення сейлз-мітингу.
Після придбання квитків з Ужгорода, будь ласка, внесіть час відправлення вашого потяга до таблиці Трансфер.xlsx (остання колонка “Час від’їзду з Ужгорода потягом”)
Дрес-код
• Робочі сесії: business casual
• Тімбілдинг: вільний, зручний одяг
• Гала-вечеря: дрес-код у чорно-червоно-білих кольорах
Для гала-вечері зарезервовано окремий банкет-хол «Мая».
Укриття: в будівлі ресторану та конференц-залу укриттям слугує розважальний центр на цокольному поверсі. В готелі на -1 поверсі є декілька підвальних приміщень, призначених як додаткове укриття.
ПОСЕЛЕННЯ ТА ПРОЖИВАННЯ
Заброньовані номери для учасників — у готелі «Ірис».
У вартість номера включено: сніданки «шведський стіл» у ресторані «Iris», відвідування аква-зони (критий басейн з прісною водою і фінська сауна), користування бюветом мінеральних вод («Закарпатська 1», «Закарпатська 2»), відвідування тренажерного залу, цілодобова охорона, Wi‑Fi та парковка. При заїзді прохання надати номер(и) автомобіля(ів) для паркінгу.
ХАРЧУВАННЯ
Сніданки: ресторан «Iris» (3-й поверх), 08:00–10:00.
Обіди: ресторан «Iris» (3-й поверх), 13:00–15:00.
Вечері: ресторан «Iris» (3-й поверх), 18:00–20:00.
Гала-вечеря відбудеться у банкет-холі «Мая» (окрема локація).
КОНФЕРЕНЦІЙНІ ТА ДОДАТКОВІ ПРОСТОРИ
Великий конференц-зал — 2-й поверх (основні сесії).
Префанкшн-зона біля конференц-залу — кава-перерви та неформальне спілкування.
Переговорна кімната — 2-й поверх (до 14 осіб).
ВІП-кімната «Ірис» — 3-й поверх (до 10 осіб).
БЕЗПЕКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ
ДОДАТКОВО
You are on the Novo Nordisk
internal website
Please login or register
to access the content
Automated page speed optimizations for fast site performance