Розвиток обраного Ключового Клієнта (Лікар, Приватний центр, ЛПУ, Аптечна сітка) на ввіреній території (залучення зацікавлених сторін, створення плану, виконання та лідування команди). >>>
.... Активна участь у створенні та втіленні плану розвитку для приватної клініки Оберіг у межах крос-функціональної команди (разом МП та КАМ): візити до обраних ключових спеціальностей (х лікарів), організація та проведення круглого столу тощо......
Для оцінки результату я буду використовувати....
Співпраця з іншими функціями
Ефективна взаємодія зі співробітниками інших функцій компанії. >>>
...з метою поглиблення співпраці з ключовим Лідером Думки ..... створити та реалізувати план розвитку разом з Мед.радником та Бренд-Менеджером (візити, участь у конференціях, доповіді тощо).....
Для оцінки результату я буду використовувати....
Feedback
Своєчасне надання зворотнього зв'язку та важливої інформації усім зацікавленим сторонам. >>>
...в рамках участі у Бренд-Тім беру на себе зобов'язання надавати конструктивний зворотній зв'язок щодо використання промоційних інструментів (CLM, RTE тощо) при взаємодії з лікарями: реакція та вплив на клієнта, зручність використання тощо .....