Компетенція Orchestrate Multichannel Engagements

Customer Journey

Залучення клієнта згідно рекомендованого маркетингом CJ з підстройкою під потребу клієнта. >>>
...на основі аналізу знань про індивідуальні потреби та характеристики клієнта я буду специфічно підлаштовувати рекомендовані теми згідно CJ з метою стратегічного розвитку клієнтів на ввіреній території


Для оцінки результату я буду використовувати....

RTE

Підвищення залучення клієнтів в мультиканальну взаємодію за рахунок використання RTE (моніторінг відкриття, кліки). >>>
...з метою підвищення залученості клієнтів я буду використовувати RTE як додатковий інструмент донесення фокусної важливої інформації по продукту/нозології клієнту....


Для оцінки результату я буду використовувати....

Remote візити

Розвиток дистанційного каналу взаємодії для клієнтів, де це є необхідним (динаміка змін числа Телефонних дзвінків на Remote візити). >>>
...для підвищення якості дистанційної взаємодії з клієнтами на ввіреній території я переважно буду використовувати Remote-візити в IOEngage для дистанційної комунікації.

Для оцінки результату я буду використовувати....

Events

Підготовка та Організація якісних івентів на території. >>>
....з метою підвищення залучення фокусних клієнтів на території та донесення ключової інформації по бренду/нозології я буду планувати оптимальну кількість івентів на території з якісною підготовкою та організацією: підбір теми та спікера, якісна підготовка доповіді та доповідача, організація власного виступу тощо.....

Для оцінки результату я буду використовувати....

WELCOME!

You are on the Novo Nordisk
internal website

Please login or register
to access the content